Zaposlitev

Podjetje ARHEL d.o.o. išče sodelavce: RAZVOJNI INŽENIR STROJNIŠTVA – KONSTRUKTER, INŽENIR ELEKTROTEHNIKE (m/ž), POSLOVNEGA ADMINISTRATORJA (m/ž)

 

RAZVOJNI INŽENIR STROJNIŠTVA – KONSTRUKTER (m/ž)

Opis del in nalog: konstruiranje, sodelovanje pri razvoju, izdelava prototipov, priprava

dokumentacije za proizvodnjo, reševanje razvojnih problemov z inovativnimi rešitvami.

 Pričakujemo:

  • Izobrazba: diplomant/diplomantka II. ali III. stopnje bolonjskega študija (univ. dipl. inž. strojništva oz. mag. inž. strojništva),
  • Izkušnje: izkušnje s CAD/CAM programsko opremo, konstruiranje mehanskih sklopov
  • Pozitiven in proaktiven odnos do dela in neprestanega učenja,
  • Kreativne ideje za novosti in izboljšave,
  • Željo po izzivih, učenju, odkrivanju novega ter implementaciji teorije v prakso,
  • Občutek za materiale in celosten pogled na razvoj izdelkov ter proizvodnjo,
  • Fleksibilnost, samoiniciativnost & dinamičnost,
  • Usmerjenost k zastavljenim ciljem,
  • Znanje jezikov: angleški jezik razumevanje zelo dobro, govorjenje zelo dobro, pisanje zelo dobro
  • Vozniški izpit B

Ponujamo:

Dobre pogoje za razvojno delo, delo v inovativnem okolju.

Trajanje zaposlitve: preizkusna doba 3 mesece, sledi zaposlitev za nedoločen čas

Delovni čas: polni delovni čas

INŽENIR ELEKTROTEHNIKE (m/ž)

Opis del in nalog:

  • načrtovanje in izdelava elektronskih vezij,
  • sodelovanje pri razvoju,
  • priprava vezij za proizvodnjo,
  • reševanje razvojnih problemov.

 Pričakujemo:

  • izobrazba: VI. stopnjo izobrazbe ali več,
  • zelo dobro znanje angleškega jezika,
  • izkušnje z načrtovanjem in izdelavo elektronskih vezij,
  • izkušnje s programiranjem elektronskih vezij,
  • samo odgovornost, samoiniciativnost, pozitiven in proaktiven odnos do dela in neprestanega učenja, kreativne ideje za novosti in izboljšave,
  • željo po izzivih, učenju, odkrivanju novega ter implementaciji teorije v prakso,
  • fleksibilnost, samoiniciativnost & dinamičnost,
  • usmerjenost k zastavljenim ciljem,
  • znanje jezikov: angleški jezik razumevanje zelo dobro, govorjenje zelo dobro, pisanje zelo dobro,
  • vozniški izpit B kategorije.

Ponujamo:

Dobre pogoje za razvojno delo, delo v inovativnem okolju.

Trajanje zaposlitve: preizkusna doba 3 mesece, sledi zaposlitev za nedoločen čas

Delovni čas: polni delovni čas

 

POSLOVNEGA ADMINISTRATORJA (m/ž)

Opis nalog in odgovornosti: Izbran kandidat (m/ž) bo zadolžen za opravljanje administrativnih del in bil v podporo proizvodnji. Delovne naloge na tem delovnem mestu so predvsem: skrb za ustrezno hranjenje poslovne dokumentacije, sprejemanje in oddaja pošte, izdajanje potnih nalogov, kontrola opravljenih ur zaposlenih, izdelava predračunov, prevzem opreme na skladišče in izdaja računov, prevzem in dostava materiala, pisanje poslovnih dopisov in prevzemanje in prevezava telefonskih klicev, ipd..

 Pričakujemo:

  • lastnosti kandidata: organiziranost, natančnost, motiviranost, samoiniciativnost ter samostojnost pri delu, urejenost, komunikativnost, usmerjenost na rezultat, timsko sodelovanje,
  • znanje angleškega jezika,
  • vsaj višješolska izobrazba,
  • zaželeno vsaj 2 leti delovnih izkušenj na enakem ali podobnem delovnem mestu,
  • vozniški izpit B kategorije.

Ponujamo:

Trajanje zaposlitve: preizkusna doba 3 mesece, sledi zaposlitev za nedoločen čas.

Delovni čas: polni delovni čas.

Vašemu znanju in izkušnjam primerno plačilo.

Možnost razvoja in stimulativno nagrajevanje za uspešno delo.

Izobraževanje in strokovno izpopolnjevanje.

Prijetno in urejeno delovno okolje v inovativnem okolju.

 

ARHEL d.o.o. www.arhel.si

Zainteresirani ste vabljeni, da se javite na info@arhel.si